UZUN HİKAYE



0 yorum
Evet aklımda sürekli fikir olarak dolaşan ama gerçekleştiremediğim yazı geliyor :)
İzlediğim filmleri,okuduğum kitapları paylaşıcam demiştim ya blogu ilk yazmaya başladığımda hıhh işte tam olarak onu yapıcam şimdi :)

Aslında anlatması "UZUN HİKAYE" herkesin koştura koştura gittiği filmleri biraz askıya alıyorum.Nedendir bende bilmiyorum ama nerdeyse film vizyondan kaldırılmaya yakın gidiyorum.Belki de en sevdiği pastayı herkes bitirdikten sonra yiyen içimde cimcime kız giriyordur devreye kimbilir :)
Yönetmenliğini Osman Sınav'ın yaptığı romantik,drama türündeki film 1940'lı yıllardan başlayıp 70'li yıllara kadar uzanan bi ailenin sevgi dolu,hüzünlü,neşeli,cesur hikayesini anlatıyor.Aslında doğru söyleyenin nasılda dokuz köyden kovulduğunun hikayeside diyebiliriz...
Kenan İmirzalıoğlu'nun muhteşem oyunculuk sergilediği filme ben tek kelimeyle bayıldım.Sinemadan çıktığımda gerçekten oyunculuğun hakkını vermiş dedirtti bana.
Bence gidilmesi,görülmesi gereken bir film...Şimdiden iyi seyirler :)
 

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post