#DURUM BİLDİRİMİ



0 yorum
Ne zamandır yazmak istesemde elim gitmiyor bir türlü klavyeye...Buna sebep olarak kağıdı kalemi tercih ediyor olmamı gösterebilirim belki...Ama içimden geçenleri yazmak içimi dökmek iyi geliyor,belkide bu yüzden bu blogu yazmaya başladım...Son dönemlerde hayli zor,kötü,içinden çıkılmaz zamanlar yaşadım,yaşadık...İnsanlar tanıdım,insanların kaç yüzünün olduğuna şahit oldum,kazandım-kaybettim,ağladım-güldüm,okudum-izledim-yazdım,gördüm-öğrendim....Aslında bazen şikayet etsemde herşeyi dolu dolu en uç noktasında yaşadım...Çoğunlukla yoruldum git-gellerden,yaşananlardan,çözümsüz sorunlardan...Ama artık çok mutluyum kendimi buldum,kendime döndüm...Yüzüm gülüyor sebepsiz,içim kıpır kıpır ne zamandır...Yeni bi umudum var,yeni bir dileğim...
Dilek demişken ben bir doğum günümde tam mumu üflerken tüm kalbimle bir dilek tuttum...Ve olmaz dediğim dileğim gerçek oldu...Bu yıl bir dilek daha diledim ve sanırım o da gerçek oluyor...Hissediyorum geldiğini,hissediyorum varlığını...
Tüm dileklerimizin gerçek olması umuduyla,herkese harika hayatlar diliyorum...
Sevgi ve ışıkla kalın....

0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post